Aby dokonać rejestracji, należy przejść do formularza rejestracji, który jest dostępny na stronie https://app.leadguru.pl/auth/registration i postępować zgodnie z instrukcjami. Do rejestracji potrzebne będą podstawowe dane tj. imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail. Po przejściu formularza rejestracji, na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny, który należy kliknąć aby aktywować konto.
Link aktywacyjny ponownie przekieruje Cię na stronę https://app.leadguru.pl/ i pozwoli przejść do strony logowania. Zalogowanie jest możliwe po wpisaniu adresu e-mail oraz ustawionego wcześniej hasła.
W następnym kroku należy kolejno:
Niezbędne jest także zaakceptowanie obowiązującego regulaminu, który jest dostępny na stronie https://www.leadguru.pl/regulamin/. W regulaminie znajdują się informacje określające m.in jak działa platforma z leadami, jakie są prawa i obowiązki Stron oraz jakie są zasady reklamacji.
Klienci, którzy chcą porównać ubezpieczenia na życie wypełniają formularz na stronie Organizatora, są to różne strony, np.:
Na stronach internetowych to klient sam dokonuje wyboru czy zostawić swoje dane i poprosić o porównanie ofert, czy jednak pójść inną drogą. Naszym zadaniem jest tworzenie ubezpieczeniowych poradników, zestawień, aby utwierdzić użytkownika w przekonaniu, że ubezpieczenie jest potrzebne. Następnie LeadGuru poprzez swoich konsultantów telefonicznych dokonuje weryfikacji i potwierdza potrzebę zawarcia ubezpieczenia przez zgłaszającego się użytkownika oraz weryfikuje dane, które klient uzupełnił w formularzu.
Regulamin znajdziesz na stronie https://www.leadguru.pl/regulamin/.
Swoje konto możesz doładować zgodnie z cennikiem, który jest dostępny na stronie https://www.leadguru.pl/cennik/.
Tak, faktura zostanie wygenerowana na Twoim koncie na LeadGuru raz w miesiącu lub po każdym doładowaniu, w zależności od tego jaką opcję fakturowania wybierzesz.
Cena jednostkowa jednego punktu zależna jest od wybranego pakietu punktów, który zamierzasz kupić oraz ewentualnych warunków promocyjnych.
Nie pobieramy opłat za prowadzenie konta i innych podobnych. W każdy 1 punkt wliczone są także nasze usługi jako operatora systemu i platformy leadowej.
Aktualna cena jednostkowa punktu jest zawsze dostępna w cenniku na stronie https://www.leadguru.pl/cennik/.
Jednego leada może kupić maksymalnie 4 agentów z różnych towarzystw ubezpieczeniowych. Dostępne są jednak opcje wykupienia leada na wyłączność, a także zarezerwowania możliwości przedstawienia 2 ofert, a tym samym zmniejszenia konkurencji na leadzie.
Oczywiście, wystarczy w zakładce miejsca obsługi zaznaczyć promień w km, który zamierzasz obsługiwać lub zaznaczyć wybrane województwa czy powiaty, które obsługujesz. System bazuje na kodach pocztowych i/lub mapie dostępnej w serwisie.
Codziennie otrzymasz powiadomienia mailowe o nowych leadach z zaznaczonych przez Ciebie miejsc obsługi. Istnieje możliwość wyłączenia powiadomień, jeśli nowych leadów będzie zbyt dużo i będzie to kłopotliwe dla twojego dostawcy poczty e-mail.
Reklamację możesz złożyć klikając w odnośnik “Złóż reklamację”, dostępny w zakładce “Kupione” w kolumnie “Obsługa” przy leadzie, na którego chcesz złożyć reklamację. Dodatkowo przycisk “Złóż reklamację” znajdziesz również w widoku szczegółów leada. W trakcie składania reklamacji poprosimy Cię o podanie przyczyny reklamacji lub jej krótkiego opisu, następnie do 14 dni rozpatrzymy ją – zgodnie z zapisami regulaminu.
Na złożenie reklamacji masz 14 dni. Nasza odpowiedź również nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni, aczkolwiek w większości przypadków reklamacje są rozpatrywane w ciągu 2-3 dni roboczych.
Za wybraną kwotę doładowania możesz zapłacić blikiem lub przelewem. Wszystko odbywa się w ramach naszej platformy i korzystamy z usług różnych operatorów płatności (Przelewy24 lub Paynow lub PayU), tak aby możliwie wszystkie banki i sposoby płatności były tam dostępne.
Na cenę leada wpływa wiek klienta, wysokość deklarowanej przez niego składki, którą jest gotowy zapłacić, suma ubezpieczenia, liczba osób do ubezpieczenia. Im więcej posiadamy danych i im większa potrzeba ubezpieczeniowa, tym lead wyceniamy wyżej. Pamiętaj, że każdorazowo cenę leada widzisz przed zakupem. Nie kupujesz kota w worku, a nazwane potrzeby ubezpieczeniowe. Dlatego cena z np. za potrzeby ubezpieczenia grupowego otwartego będą różnić się od ceny leada na polisę indywidualną.