Pomoc dla Agentów

Jak się zarejestrować na LeadGuru.pl?

Aby dokonać rejestracji, należy przejść do formularza rejestracji, który jest dostępny na stronie https://app.leadguru.pl/auth/registration i postępować zgodnie z instrukcjami. Do rejestracji potrzebne będą podstawowe dane tj. imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail. Po przejściu formularza rejestracji, na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny, który należy kliknąć aby aktywować konto.

Link aktywacyjny ponownie przekieruje Cię na stronę https://app.leadguru.pl/ i pozwoli przejść do strony logowania. Zalogowanie jest możliwe po wpisaniu adresu e-mail oraz ustawionego wcześniej hasła.

W następnym kroku należy kolejno:

  • dokonać wpłaty za wybrany pakiet punktów (do wykorzystania później w 100% na zakup leadów),
  • uzupełnić dane do faktury,
  • ustalić dane korespondencyjne,
  • podać nr KNF oraz obsługiwane towarzystwa.

Niezbędne jest także zaakceptowanie obowiązującego regulaminu, który jest dostępny na stronie https://www.leadguru.pl/regulamin/. W regulaminie znajdują się informacje określające m.in jak działa platforma z leadami, jakie są prawa i obowiązki Stron oraz jakie są zasady reklamacji.

Jak pozyskujecie leady?

Klienci, którzy chcą porównać ubezpieczenia na życie wypełniają formularz na stronie Organizatora, są to różne strony, np.:

Na stronach internetowych to klient sam dokonuje wyboru czy zostawić swoje dane i poprosić o porównanie ofert, czy jednak pójść inną drogą. Naszym zadaniem jest tworzenie ubezpieczeniowych poradników, zestawień, aby utwierdzić użytkownika w przekonaniu, że ubezpieczenie jest potrzebne. Następnie LeadGuru poprzez swoich konsultantów telefonicznych dokonuje weryfikacji i potwierdza potrzebę zawarcia ubezpieczenia przez zgłaszającego się użytkownika oraz weryfikuje dane, które klient uzupełnił w formularzu.

Gdzie znajdę regulamin?

Regulamin znajdziesz na stronie https://www.leadguru.pl/regulamin/.

Jakie kwoty doładowań mam do wyboru?

Swoje konto możesz doładować zgodnie z cennikiem, który jest dostępny na stronie https://www.leadguru.pl/cennik/.

Czy otrzymam fakturę?

Tak, faktura zostanie wygenerowana na Twoim koncie na LeadGuru raz w miesiącu lub po każdym doładowaniu, w zależności od tego jaką opcję fakturowania wybierzesz.

Ile kosztuje 1 punkt?

Cena jednostkowa jednego punktu zależna jest od wybranego pakietu punktów, który zamierzasz kupić oraz ewentualnych warunków promocyjnych.

Nie pobieramy opłat za prowadzenie konta i innych podobnych. W każdy 1 punkt wliczone są także nasze usługi jako operatora systemu i platformy leadowej.

Aktualna cena jednostkowa punktu jest zawsze dostępna w cenniku na stronie https://www.leadguru.pl/cennik/.

Ilu agentów może kupić 1 leada?

Jednego leada może kupić maksymalnie 4 agentów z różnych towarzystw ubezpieczeniowych. Dostępne są jednak opcje wykupienia leada na wyłączność, a także zarezerwowania możliwości przedstawienia 2 ofert, a tym samym zmniejszenia konkurencji na leadzie.

Czy mogę określić swoje miejsca obsługi?

Oczywiście, wystarczy w zakładce miejsca obsługi zaznaczyć promień w km, który zamierzasz obsługiwać lub zaznaczyć wybrane województwa czy powiaty, które obsługujesz. System bazuje na kodach pocztowych i/lub mapie dostępnej w serwisie.

Czy otrzymam powiadomienia o nowych leadach?

Codziennie otrzymasz powiadomienia mailowe o nowych leadach z zaznaczonych przez Ciebie miejsc obsługi. Istnieje możliwość wyłączenia powiadomień, jeśli nowych leadów będzie zbyt dużo i będzie to kłopotliwe dla twojego dostawcy poczty e-mail.

Jak złożyć reklamację?

Reklamację możesz złożyć klikając w odnośnik “Złóż reklamację”, dostępny w zakładce “Kupione” w kolumnie “Obsługa” przy leadzie, na którego chcesz złożyć reklamację. Dodatkowo przycisk “Złóż reklamację” znajdziesz również w widoku szczegółów leada. W trakcie składania reklamacji poprosimy Cię o podanie przyczyny reklamacji lub jej krótkiego opisu, następnie do 14 dni rozpatrzymy ją – zgodnie z zapisami regulaminu.

Ile mam dni na złożenie reklamacji?

Na złożenie reklamacji masz 14  dni. Nasza odpowiedź również nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni, aczkolwiek w większości przypadków reklamacje są rozpatrywane w ciągu 2-3 dni roboczych.

Jak mogę zapłacić za leady?

Za wybraną kwotę doładowania możesz zapłacić blikiem lub przelewem. Wszystko odbywa się w ramach naszej platformy i korzystamy z usług różnych operatorów płatności (Przelewy24 lub Paynow lub PayU), tak aby możliwie wszystkie banki i sposoby płatności były tam dostępne.

Co wpływa na cenę leada?

Na cenę leada wpływa wiek klienta, wysokość deklarowanej przez niego składki, którą jest gotowy zapłacić, suma ubezpieczenia, liczba osób do ubezpieczenia. Im więcej posiadamy danych i im większa potrzeba ubezpieczeniowa, tym lead wyceniamy wyżej. Pamiętaj, że każdorazowo cenę leada widzisz przed zakupem. Nie kupujesz kota w worku, a nazwane potrzeby ubezpieczeniowe. Dlatego cena z np. za potrzeby ubezpieczenia grupowego otwartego będą różnić się od ceny leada na polisę indywidualną.